503 406 521  Magda       691 737 388  Aneta
Zaznacz stronę

Oficjalne otwarcie FIT DANCE FORDON – 1 września 2018

1 września o godzinie 10.00 otworzyłyśmy nasz Klub dla Was naszej lokalnej społeczności Fordonu i nie tylko. Pierwsze zajęcia zgromadziły fanów Zumby, pokaz Strong by Zumba również przyciągnął ambitnych fanów wysiłku, następnie potańczyły dzieciaki. Dziękujemy...

MÓWIĄ O NAS

Fit Dance Fordon to nowa miejscówka na zumbowej (i nie tylko) mapie Bydgoszczy. Aneta Radecka i Magda Wiśniewska – założycielki klubu to kobiety pełne energii, profesjonalizmu i chęci dzielenia się swoimi umiejętnościami z drugim człowiekiem. Na zajęciach zarażają uśmiechem i pozytywnym spojrzeniem na otaczającą nas „szarą rzeczywistość”.

Żaneta Boguszyńska

Doświadczeni i zawodowi trenerzy, treningi przeznaczone dla kobiet, mężczyzn i dzieci, porady dietetyczne, bezpłatny parking, miesięczne karnety – wszystko co powinien mieć nowoczesny klub fitness w XXI wieku. W przypadku FitDanceFordon udało się osiągnąć jeszcze jedną rzecz – wspaniała atmosfera zajęć sprawia, że chce się tam wracać. Polecam.

Maciej Stasiński

Polecam Fit Dance Fordon z czystym sercem. Atmosfera niepowtarzalna! ☺️ Szukasz wyjątkowego miejsca i wyjątkowych treningów to Fit Dance Fordon jest właśnie dla Ciebie.. Ja od kilku lat uczestniczę w zajęciach i nigdzie nie uzyskałam takich efektów i nie spotkałam tak energetycznych trenerek. Oceniam 10/10

Kasia Reimus

Dlaczego FitDanceFordon? Dlaczego Zumba? Dziewczyny konsekwentnie od pięciu lat zmieniają moje życie i sylwetkę. To dzięki Magdzie i Anecie uwielbiam spędzać czas na wylewaniu litrów potu. To już nie tylko ćwiczenia, to wspaniali ludzie, wieloletnie przyjaźnie, wyjazdy, tańce przy ognisku, kajaki. A do tego spalone kalorie! Czego chcieć więcej?

Gosia Kacprzak

NASZA PASJA

DANCEHALL

Nie bez przyczyny mówi się o nim „najseksowniejszy taniec świata”. Wywodzi się z gorącej Jamajki i ma w sobie niezwykłą żywiołowość i dużo seksapilu.
Porywająca muzyka i ruchy sprawiają, że nikt nie przejdzie obojętnie obok tych zajęć.

ZUMBA KIDS & JUNIOR

Atuty tych zajęć to bez wątpienia dobra zabawa i poprawa kondycji, ponieważ dzieci ucząc się choreografii ćwiczą koordynację, równowagę, a także kształtują pamięć i rozwijają swoją kreatywność. Połączenie różnych stylów tanecznych daje dzieciom wielką frajdę, poznają nowe układy taneczne i uczą się jednocześnie tańców różnych kultur. Na zajęciach Zumba Kids & Jr. dzieci ćwiczą i jednocześnie dobrze się bawią. Tu nie ma mowy o nudzie.

TWERK

Twerking mocno angażuje do pracy dolne partie ciała, więc jest doskonałym sposobem na ujędrnienie ud i pośladków. Polega na rytmicznym potrząsaniu pupą w rytm muzyki.
Dzięki tym zajęciom zyskasz nie tylko pięknie wyrzeźbioną sylwetkę, ale także pewność siebie i większą świadomość ciała.

STREET DANCE

Street dance, jak nazwa wskazuje taniec uliczny, łączy najpopularniejsze style uliczne, jak hip-hop czy house. Pod nazwą street dance kryją się wszystkie style uliczne jak np.: poping, locking, dancehall, breakdance.
Dzięki temu miksowi nie zamykamy się w jednej konwencji ruchowej, a co się z tym wiąże, muzyka do której tańczymy jest również różnorodna.

ZUMBA FITNESS

Jest to fuzja tańca i aerobiku, która porywa miliony osób do ruchu i aktywności fizycznej. Zumba Fitness inspirowana jest połączeniem tańców latynoamerykańskich z elementami fitness.
Łatwe kroki plus świetna muzyka = wspaniała zabawa i spalenie setek kalorii.

HIP-HOP

Należy do ulicznych stylów tańca i jest jednym z najpopularniejszych stylów tanecznych. Jest świetną propozycją dla wszystkich lubiących ruch i dobrą zabawę. Poziom zaawansowania dostosowany jest do grupy wiekowej i umiejętności.
Dzięki tym zajęciom dzieci rozwijają swoją motorykę ciała, a także kreatywność, a poprzez dobrą zabawę połączoną z ruchem spalają setki kalorii.

DIETETYKA

Oferujemy porady żywieniowe, konsultacje oraz plany żywieniowe. Stawiamy przede wszystkim na INDYWIDUALIZM, każda dieta jest dopasowana do indywidualnych potrzeb naszego klienta.
U nas zdrowa dieta jest prosta w stosowaniu, daje możliwość wyboru, jest nowym modelem żywienia, z którego zazwyczaj korzysta cała rodzina naszego podopiecznego.
Na pierwszym spotkaniu oprócz dokładnego wywiadu, dokonujemy również pomiaru składu ciała na analizatorze Tanita BC 418 MA.

50+

Zajęcia, które mają na celu poprawę kondycji fizycznej, wpływają na lepsze samopoczucie psychofizyczne, poprawiają ruchomość stawów i wzmacniają poszczególne partie mięśni.

BODY BALL

Zajęcia, na których pracuje się nad stabilizacją i równowagą całego ciała przy użyciu dużych piłek. Pozwalają na trenowanie konkretnych mięśni, wzmacniają kręgosłup, pomagają w przywróceniu prawidłowej postawy ciała dzięki zaangażowaniu mięśni głębokich.
Body Ball to bardzo przyjemna gimnastyka, która pomaga pozbyć się napięcia mięśniowego, odciążają kręgosłup, wzmacniają mięśnie przy kręgosłupie. Zajęcia przeznaczone są również dla osób o różnym stopniu zaawansowania i wieku.

MUSCLE FIT SYSTEM

Jest treningiem funkcjonalnym autorstwa Polskiego Stowarzyszenia Instruktorów i Trenerów w Kulturystyce i Fitness SYLWETKA, gdzie rozkwit nastał w 2007 roku na szkoleniach w Centralnym Ośrodku Sportu w Spale.
Patrząc na datę w zasadzie można stwierdzić, że jest to nowa forma treningów a zarazem alternatywna dla ludzi, którzy nie przepadają za zwykłym „pakowaniem mięśni” w siłowni. Muscle Fit System ma ogromną gamę form treningowych i dosłownie jest pod każdą osobę.

SHAPE

Zajęcia shape mają na celu ukształtowanie pewnych kluczowych partii mięśniowych takich jak uda, pośladki, ramiona, brzuch. W trakcie zajęć SHAPE wykonasz dużą ilość powtórzeń danego ćwiczenia.
Do ćwiczeń będziemy używać nie tylko oporu własnego ciała ale również przyrządów. Zajęcia przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania.

TABATA

Tabata to krótki trening interwałowy o wysokiej intensywności. Ten trening jest skuteczny i trwa około 15 minut. Ćwiczenia o wysokiej intensywności trwają w tabacie przez 20 sekund, po czym następuje 10 sekund treningu mniej intensywnego, co pozwala na odpoczynek.
W rezultacie 8 razy wykonujemy taki cykl interwałowy w czasie treningu. Jest to trening dedykowany osobom średnio zaawansowanym oraz zaawansowanym, pozwala skutecznie spalić tkankę tłuszczową oraz wzmocnić ciało.

TRENING FUNKCJONALNY

Trening funkcjonalny to rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni. Polega na kopiowaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień przy zwykłych czynnościach, ale w innym tempie i z wieloma powtórzeniami.
Trening funkcjonalny skupia się na naśladowaniu ruchów wykonywanych przez nas w życiu codziennym. Dzięki temu poszczególne grupy mięśniowe współdziałają ze sobą. Trening przeznaczony jest dla osób średnio zaawansowanych.

TRENING OBWODOWY

W treningu obwodowym przechodzimy przez kolejne “stacje”, na każdej stacji wykonujemy ćwiczenia kształtujące poszczególne partie ciała. Jest to świetny trening kształtujący poszczególne partie mięśni. Trening obwodowy polega na wykonywaniu ćwiczeń jedno po drugim.
Po wykonaniu całego obwodu, czyli jednej serii z każdego ćwiczenia, robimy przerwę na odpoczynek i zaczynamy kolejny obwód od początku. Program przeznaczony dla osób średnio zaawansowanych.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Program skierowany dla wszystkich osób chcących odciążyć kręgosłup, popracować nad kondycja mięśni grzbietu oraz brzucha, odpowiednio dopasowane ćwiczenia niwelują przykurcze mięśniowe, rozciągają te mięśnie i rozciągają je.

NORDIC WALKING

Nordic Walking a potocznie po prostu Kije to fantastyczna forma treningu wzmacniająca ramiona, brzuch, uda i pośladki! Tak tak właśnie tak jest! Dobra technika sprawia że zaangażowane są wszystkie mięśnie posturalne, do tego świetna praca układu krążenia i oddechowego, oczywiście świetnie oddziałuje na układ kostny.

Spalonych kalorii – całe mnóstwo, do tego świeże powietrze i towarzystwo z którym maszerujesz. Nasza kadra cyklicznie organizuje marsze Nordic Walking w Myślęcinku oraz podczas obozów sportowych, zachęcamy do obserwowania naszej strony internetowej oraz Facebooka aby nie przeoczyć żadnego wydarzenia!